sâmbătă, 29 august 2009

Zgariem moralitatea viselor!


Eu si cu tine
Zgariem moralitatea viselor
Nimic din ce simtim nu-i bine,
Aici in lumea lor.

Imi iei mana


Si o ti strans in palmele tale


Albe ca zapada de ianuarie


Imi arati o stea


Si-mi spui ca ea ne va ghida


Prin harta lumii.


Imi promiti


Ca vom avea Universul,


Si cercul lui


Se va invarti


In jurul iubirii noastre;


Cand altii spun


Ca anii aceia,despart


Cararile noastre,si le departeaza


Tu ma privesti si-mi spui ca nu conteaza...


Zgomote de pasi


Se ratacesc in ploaie


Chipuri de ceara


Se pierd in viata


Fugim prin timp


Alergam cu pasi marunti


Spre infinitul de sticla batut in cuie.


Nimeni nu poate zice


Ca trebuie sa ne despartim candva


Eu,tu,noi,putem trece granita aceea...


Si sa ne intoarcem de cate ori vrem


Pentru ca suntem un punct rotund


Si Universul e in jurul nostru


Si nu ne putem sparge,

Caci destinul nu ne poate arunca:


Noi avem mai multe puncte ca zarurile


Si nu suntem albi,suntem incolori...


Noi n-avem forma,noi iubim!


Ei zic ca e gresit


Tot ce atingem si simtim impreuna;


Eu stiu ca e totu`bine


Atunci cand tu spui ca e vesnic...


Iti amintesti


Cand eram la inceput?


Orice atingere imi infiora simturile


Orice gest ma facea sa suspin


..N-aveam curaj sa ne vorbim


Asa cum o facem acum


Nu ne puteam spune ce simtim


Eram...in fata unui inceput


Pasind timizi


Pe sticla fragila


A vietii.


Dragul meu


Maine e o noua zi...


Pana maine doar noi vom stii


Cate ganduri se vor irosi


Cate lacrimi vor muri


Cate lipsuri vom simti...


Maine,o sa te ating


Diferit de ieri


Maine o sa-ti spun ca te iubesc


Fara retineri


Maine,nu-mi e teama sa gresesc


Nu-mi mai e teama sa te iubesc...


Imaginea ta


E prezenta in fiece vis...


Si plang


Dupa niste buze


Pe care-mi doresc sa le strang


In simturile-mi nebune..


Sa le uit,sa ma pierd,si iar sa le regasesc..


Pe mine,pe ele,pe noi...

Dragul meu


...Noi stim


Cat e de greu


S-ascunzi tot ce simti


Sa te-abti


Sa minti..


Sa doresti


Sa lupti


Sa iubesti...


Dragul meu...

Iubitul meu...


Vreau sa fim doar tu si eu


Sa fim asa mereu...


Doua suflete


Un trup


Mii de vise...


Un inceput...


Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu