sâmbătă, 29 august 2009

Pasiune


Cine e acel barbat

Care-mi dezbraca simturile

Cu vocea sa suava?

Cine e acea fiara

A pasiunii nebune

Care ma inebuneste
Si nu ma lasa sa o ating?

Al cui e acel trup

Ce-mi tulbura noptile

Ascunzandu-se in ganduri si semiintuneric?

Al cui e acel suflet

Singur,izolat de riscul de a iubi?

Ale cui sunt acele soapte

Ce sucesc mintile

Si opresc bataile in inima

Aruncand sangele intr-un ritm alert?

Nimeni nu mi-l va lua

Mereu voi fi cea care

Nu-l va lasa sa doarma

Cea care-i provoaca insomnii

Regrete si se intrece cu riscu`...

Cea care ii devoreaza prezenta

Si se aseza in pragul sufletului sau
Gustand din fiecare privire
Muscand din buze la fiecare gest.
Priveste-ma!tu,cel ce ai rapit
O parte din mine;
Priveste-ma si spune-mi ce vezi in ochii mei
Spune-mi ce-ti doresti
Ce te framanta
Spune-mi ca si trupul tau plange
Si sufletul tau doreste
Si mintea ta viseaza
Spune-mi ca risti pentru mine
Spune-mi...si nu te opri...
Imi doresc atat de tare
Sa ma saruti si sa stergi pacatul
Din gandurile mele,cu iubirea ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu