sâmbătă, 29 august 2009

telefonul violet.!



Si iarasi cerul camerei mele e gri

Daca ies pe strada,oriunde m-as plimba

Parca nimic n-are nici un sens.In autobuz azi,

Am simtit iar parfumul tau,otrava mea...


In inima mea distrusa,mereu o perna te asteapta

De cate ori vi plangand si mai fumezi o tigara

Sau un pachet in cateva secunde,grabita

Aruncand tot ce-ti vine la-ndemana...

Stiu ca iti plangi viata,in asternutul alb din patul meu

Lacrimi sau zambet,acolo pentru tine voi fi mereu


Imi amintesc de poza pe care-am facut-o candva

"Acum a mai ramas un fum violet"

Cand mai trec pe langa tine,stiu ca mai suspini inca

Si chiar daca nu vrei sa recunosti,inima-ti bate neincetat

Cand iti zambesc,cand ne privim,sau cand te prind de mana.


...o indragostita pe strada refrenul nostru mai ingana


Cand vreau sa te urasc,cand vreau sa te uit

La radio iar sunetele amintirilor in lacrimi ma sting

Suntem impreuna,ne vedem sau nu,dar nicicand

N-am putut sa regretam sau sa uitam tot ce-a fost si ce este inca

Totul este o fila de poveste,si cred ca

Iubita mea,cu chip de inger,o sa ne iubim mereu

Prin viata zambind sa trecem,si impreuna..chiar daca-i greu

Mereu o sa fie realitati triste care o sa ne stoarca de eternitatea visarii

Perna din sufletul meu te va astepta cu parfumul iubirii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu