sâmbătă, 29 august 2009



-Stai!

-De ce?Imi place sa fumez sentimente.

-Nu te mai juca cu viata!

-Imi place sa mint destinul.Uneori il bat la carti.

-Si daca va afla?

-Refrenele nu mint.

-El e puternic.

-Si ce?Eu imi stapanesc imaginatia.

-Si sentimentele?

-Iubirea mea a fi doar pentru celalalt.

-Crezi ca nu si-a dat seama?

-Nu.Isi pierde cunostinta cand il privesc.

-Cine e celalalt?

-E in spatele tau.

-Dar nu il vad..

-Inca nu i-am spus!

-...

-Ma viseaza doar pe mine dar se multumeste cu ea.

-?

-Ea e cea care...i-a mintit pe toti.

-Tu minti destinul!

-Dar il iubesc pe el.

-Ce conteaza?

-Iesi?

-Poftim?!?

-Pleaca inainte ca destinul sa te arunce!

-Chiar il iubesti...

-Si ce?

-Nu e bine.E diferit.

-Si eu sunt!Acum pleaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu