sâmbătă, 29 august 2009


Inca o dimineata incepe prea devreme

Sunt adormita de la fum si ceva pastile

Mi-am spart colectia de scoici in vise

Am alergat iar amandoi in lumi nepermise


Iar m-am trezit in patul tau

Ma privesti confuz cum stau

Intre visele tale,printre cearsafurile cu buline rosii

Ca niste maci cu tepi de sticla plantati pe norii nostri.


Si cand mai fug in `80

Ascultand o piesa-n Vama

Tu vi dupa mine granita sa ma treci

De mana,fugim impreuna,razi ascultandu-ma


Iti zic atatea aberatii

Fugind spre mii de destinatii

Intr-o calatorie brusca

Amandoi de mana,deasupra o lacusta

Priveste s-aculta.


Si-mi zambesti,ma tii nebuneste in brate

Imi ascund iubirea-n zeci,sute si mii de soapte

Iti ingropi fruntea incretita in parul meu

Daca-mi privesti ochii negri, nu-ti va mai fi greu.


Vreau sa te intinzi in pat langa mine

Sa fiu o soapta pe limba ta

Inca un prim sarut,fara nici o retinere

Amestecandu-ne in noaptea grea
pentru dragul meu Razvan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu