sâmbătă, 29 august 2009

Vocea trupului.!


Mai stai putin,

Inchide ochii,si asculta-mi vocea

Trupurile noastre fiori sa erupa,amandoi sa fim

Inca putin...lasa-ma sa te descopar,iubirea mea


Sa te simt si sa te mint cu vocea trupului

Ca pasiunea dintre noi nu-i imorala

Si sufletul meu acum te regasesc,obosit in goana lui

Si se daruieste el,si ma daruiesc si eu,ce rost mai are asteptarea?


Si stiu ca ma admiri din unghiul tau ascuns

Renuntand pentru-n act imoral dar sentimentul ce-n suflet ti-a patruns

Te face sa suspini iar acum,te regasesc de secole pierdut,

Si ma privesti din trenul vietii,sa pleci departe-ai vrea ,dar inca nu m-ai cunoscut...


As vrea sa-mi tii strans parul in palmele tale

Buclele-mi sa-ti mangaie linia destinului,si sa-mi zambesti

Privind visator cum se alinta de pieptul cald,suvitele

Sa te privesc cum imi saruti bratele,pierzandu-te-n fiori


Fiori nebuni ce-apasa buzele rosii

Iar eu inca sa privesc cum cazi,cu-ncetul

Intr-o ameteala beata,privindu-mi trupul

Insestat de tot mai multa dorinta,tremurand la fiecare atingere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu