sâmbătă, 29 august 2009

Ingerul meu!

"Esti foarte contagioasa

Cand ma privesti,eu ard"

Spunea trezindu-ma devreme

Jucandu-se cu degetele pe trupul meu

Gafaia dorinta in mine,striga si ragusea

Schimb incrucisat de haine;atingeri retinute;

Sarutari inocente...............................

Ii mangaiam parul,si-l cautam pe cel de alta data

Ma opream la fiecare minut

Dar continuam sa ma pierd in ochii lui.

Atingeri faceau sa tresara lacrimi,si inchideam ochi

"Pierde-te in mine,seduce-ma si mori"

Ar vrea el...il ascultam doar mangaindu-i trupul

Ochi lui ardeau ca doua bucati de hartie

Mainile noastre se intalneau,imi gadila degetele

El mi-a iubit necunoscutul,mi-a facut iubirea sa defileze
................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu