sâmbătă, 29 august 2009

Dangeros Paradis


Arunca si ultimul fum

In golul unui abis

Inca un drum spre vis

Viata,culoare fals si scrum

Asta-i pAradisul Ei,acum!


-Ce te uiti asa

Spre ultimul meu muc de tigara?!?

I-ai rapi si ultimul gust

Si ultimul moment netrait

Asta-i pAradisul tAu,nesfarsit!



Un ultim cuvant gresit

Il arunci in fata destinului

Nu-ti pasa de-nceputul sfarsitului

Asa cum nu-ti pasa nici decat ai mintit

Asta-i pAradisul Ei,negresit!


-Hai arunca-te in bratele mele!

Hai lasa-ma sa-ti sfasi trupul cu sarutari

Hai,vino in pAradisul mEu,copile

Arunca-te in pericole ce curg valuri,valuri...

Asta-i pAradisul mEu,plin de vise,nesfarsite droguri!

-Hai...vino si spune-mi

Poti face fata unei supradoze de tipete moarte

Hai sa privim impreuna trupurile ce sparg-n figuri

Randuri,sa cada peste noi pacate,neiertate...

Asta-i pAradisul Ei,mereu

Aici nimic nu-i greu

Toate stralucesc doar ca vreau eu

Nimic nu se pierde,vesnica-i si iubirea aici,mereu...

Apropie-te,nu-i greu

Risca,lupta pentru ce vrei,iti spun eu!

...pAradisul n-asteapta decat sfarsitul

Celor ce-au crezut ca vor trai mereu in roz o viata

Al celor care au vazut finalul egal cu inceputul

Si iubirea ca pe un joc cu cartile pe fata

Sau ascunse,si-o lupta nesfarsita si falsa

pAradisul e SFARISTUL celor ce-au condamnat IUBIREA

pAradisul e SFARSITUL celor ce-au crezut in VIATA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu