sâmbătă, 29 august 2009

Interviu sentimental!



Oare...exista dragoste?
...O dragoste care sa treaca peste tot...peste toate prejudecatile lumii,peste toate lucrurile...peste viata?

....

-Tu crezi?

-Nu.

-De de ce ti-e teama?

-Nu vreau sa ma ratacesc.

-Unde?

-M-as pierde in lumea ei...e mult prea complexa.

-Crezi?

-Are multa imaginatie,iubeste prea mult,crede in viata,eu nu!

-O iubesti?

-Doar uneori...cand imi povesteste lumea ei...cand imi canta sentimente,cand viseaza cuvinte...doar atunci.

-Si daca pleaca?

-O sa opresc timpul pana va pierde seva feminitatii si culorile imaginatiei.

-Si dupa aceea?

-Ii voi da drumul,ea trebuie sa zboare.

-Da...te iubeste.

-Nu mi-a zis!

-Crede c-ai sa o respingi.

-N-as putea...decat fizic.Dar,sufletul meu va fi mereu langa ea.

-Poate are nevoie sa-i spui asta...

-Nu inca...trebuie sa mai astepte,nu sunt pregatit!

-Da...cand vei fi!

-Poate...la trecerea dintre granite voi avea curajul,inainte sa plec in visul etern.

-Si daca va veni dupa tine?

-Nu.Iubeste prea mult viata.

-Asculta-ma,spuneiii!

-Constiinta nesuferita...da-mi drumul,vreau sa plec inapoi in lumea mea linistita...cu frica si temerile mele,cu sentimentele mele ascunse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu