sâmbătă, 29 august 2009

Iubirea mea de catifea.!


Iubito,te rog paseste cu atentie

Vreau sa te prind in mainile mele

Sa-ti simt trupul moale si bratele

In jurul gatului meu,atat de calde

M-ar topi cu totul,dar as cadea in tine

As fi o pata pe sufletul tau

Ti-as tine de cald,oricat mi-ar fi de greu

Sa-mi intind bratele sentimentelor in jurul tau

...

Te iubesc atat de mult,si tu stii

Iti iubesc fiecare particica,si gropitele fetei

Care imi insenineaza zilele,cand imi zambesti

Iubito,atat de mult te ador,nu te voi lasa sa pleci

Sufletul meu plange fara tine,fara nebunia ta

Iar daca vrei prin viata sa treci,treci intai prin mine

Treci prin sufletul meu si-ti coase acolo amintirea

Cu acul eternitatii o coase;si-iti promit ca va fi bine

Ca tot ce se croseteaza-n suflet cu eternitate

Se duce si-n mormant;niciodata nu voi fi fara tine

Iti promit acum,si nu mint:tu nu vei avea clipe singure

Clipe fara mine

Clipe fara fericire

Clipe fara noi,iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu