sâmbătă, 29 august 2009

Ce am inceput noi?



Niciodata nu voi fi ca ele
Nu ma voi scurge din acelasi vis
Nimicurile pentru tine,trebuie sa conteze
Uite cum ne prabusim intr-un abis
....
Uneori ma lupt cu gandurile
Si ma izbesc de peretii realitatii
Sau de pereti coridorului
Esti doar rezultatul imaginatiei mele.


Am inceput un lucru nepermis
M-ai lasat sa ma-nchid intr-un vis
Crezand ca totul se va sfarsi cu sarutul din basm
Dar creditul iubirii mele a murit intr-un spasm/.../


Degeaba imi pun margelele galbene
Cu parul prins in elastice colorate
Si privesc in oglinda zambind;
De fapt...pe cine-ncerc eu sa mint?

Trec mereu pe-acelasi drum prin scoala
Ii zambesc lui si nu-si da seama ca e un zambet trist.
Stau inchisa intr-un curcubeu mazgalit
In imaginatia mea
...acolo,intr-un colt,in inchisoarea
De creta
Sechestrata
Dupa gratiile de sticla
Colorata.

Cand norii-si scurgeau soarele pe tine
Imi spuneai ca,capatul drumului tau e la mine
Drmul iubirii,si al vietii tale
Era drumul pe care speram ca voi presara
Petale rosii de trandafir...si dragostea
Imaginatia mea zbura...

Am inceput o prietenie
Adanca ca o apa
Eu.. am incheiat-o iubire
Frumoasa,trista,nepermisa.

Cum iubesc norii?
Mereu cand ploua imi amintesc de tine;
Poate picaturile de ploaie,sunt bucati din iubire
Franturi din copiii cerului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu