sâmbătă, 29 august 2009

Unimaginable


-Nu te mai ascunde aici!

-Vreau un fum

-Pleaca...u nu ai ce cauta aici

-Eu n-am lume! :(
-U nu stii gustul zilelor?

-Nu mi-am abandonat destinu`

....

-De ce nu pleci?

-Vreau sa raman aici,langa tine

-Eu sunt departe

-Si cine e aici?

-Un trup...

-Si sufletu`?

-E plecat in voiaj.

-Nu inteleg :(
-Se va intoarce,trebuie sa se sinucida mai intai!
-...Cum adica?Sufletele nu se sinucid

-Asa crezi u.

-Esti bine?

-Sufletu` meu asteapta glontu`ratiunii,dak nu,o sa caute sfoara singuratatii si...THE END

-Nuuu...e prea trist!:(
-Ce-ti pasa...nici nu ma cunosti

-Ba da.

-Asa crezi u,asa cred toti.Nimeni nu conoaste pe nimeni.

-U ce ascunzi de fapt?

-Sufletu` meu izbucneste inauntru,e plin de lucruri si vise,daca i-as da drumu` afara,toti m-ati crede un monstru`!

-Nu e adevarat =((
-Ba da..este...uneori trebuie sa folosesti mult machiaj pentru mastile tale,trebuie sa ascunzi totu` ca sa nu pari nebun.

-Daca te-ai decoperta ce ai vedea?

-Multe...UNIVERSUL!

-Universu` sta in tn?

-Nu...eu sunt o Cutie a Pandorei

-Sunt mai multe?

-Da.Insa toti cunosc doar una!

-Si u?

-Eu..i-au contact cu Universu`,interactionez cu norii si arunc stele.

-Unde le arunci?

-Pe pamant

-Nu inteleg..

-Nici nu trebuie~ ^.^...dormi acum...totu` a fost doar un vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu