sâmbătă, 29 august 2009

Da-mi viata...




Azi am plecat departe

Am lasat sunetele sa inunde imaginile

Mi-am uitat trairile

Am risipit regretele

....

Da-mi viata de cate ori

Ma prabusesc in praful lacrimilor


Da-mi viata de cate ori

Uit de valoarea sentimentelor


Da-mi viata cand mor in vise

Da viata gandurilor nepermise

Nu-ti fie teama sa ma prinzi

Daca-am sa cad,tu sa nu plangi!


Cand zborul meu se frange

Am nevoie de aripile tale


Cand lumea mea se stinge

Am nevoie de sentimente reale


Cand totul numai are sens

Am nevoie doar de tine...........


Plec sa cant lumii despre lucruri noi...

Despre cum s-au sinucis gandurile mele

Despre tristetea din ele

Si despre seninatatea din noi


Plec,dar sunt aici

Daca ai nevoie de mine


Am vazut murind iubirea

Plangeam in fiecare noapte

Te-ai gandit vreodata?

Nu esti singurul care lacrima-n soapte

Nu esti singurul care plangea candva

Din acelasi motiv...


Inima mea era de mult sfasiata

Dar niciodata nu stia cu ce sa inceapa

Si mereu se gandea

Ca nu e bine,are pentru ce lupta

...Motivul erai tu,iubirea mea!


Din cauza ta

Am plans in miliarde de clipe

Din cauza ta

Ma indepartam de realitate

Din cauza ta

Am uitat de copilarie

Din cauza ta

Ma straduiesc acum sa uit de tot

....

Si...acum n-am ce face

Si simt ca viata mea e din ce in ce mai goala

Simt cum sufletul se preface

Intr-un lucru neinteles....


Da-mi viata,iubeste-ma...

Dar nu din cuvinte

Care mint...

Ajuta-ma sa simt

Ca nu te iubesc in zadar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu