sâmbătă, 29 august 2009

Pentru el



Nimic nu e etern iubire...
Azi,am realizat
Ca nimeni nu poate stii ce va fi maine...
Un inceput sau in sfarsit.

Iubire,nimeni nu stie
...Ce poate fi maine
Vreau sa deschid toate portile
Sufletului meu...
Vreau sa stii ca fara tine-mi va fi greu
Te iubesc azi
Vreau sa-i deschid dragostei o fereastra
Sa la soarele sa intre si norii sa se topeasca...
Vreau sa te iubesc azi,poate maine nu va mai fi.

Noi doi,
Suntem mai multe decat o iluzie,
Pentru ca nu exista indoieli
Si povestea noastra,
E asa de frumoasa
Cum...niciodata nu a mai fost nici una!

Nimic nu e vesnic iubire...
Doar nisipul si marea
Cu nisipul scriu"fericire"
Pe malul unei mari iar,cu marea
Masor lacrimand timpul...

Noi suntem ca nisipul si marea
Scriem prezentul si stergem trecutul
Asta e o iubire pura si e atat de mare...
Nu va incapea niciodata in cuvintele mele.
Vreau sa te iubesc azi,eu vreau sa te iubesc azi
Poate maine,nu va mai fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu