sâmbătă, 29 august 2009

Sfarsit

Tu niciodata n-ai sa iubesti
Asa cum te-am iubit eu
Fara limite,e un joc greu....
Sa lupti fara sa cazi

Si sa te ridici mereu
Pentru ceva care in final...nu merita
Cel mai mult pierd eu,si plec nefericita....
Niciodata n-o sa iubesti asa cum am iubit eu!

M-am daruit atat,ca sa te pierd
Am sacrificat totul ca sa sufar
E un joc nedrept,atatea lucruri care dor...
Am zambit mereu,ca acum sa plang
M-am prefacut ca-mi e usor
Dar atat am suferit...atat am suferit...

Ma plimb prin viata
Irosind sute,mii de cuvinte in vant...
Plangand am renuntat
...Credeam ca impreuna
Vom fi fericiti...
Eu chiar credeam in noi!

Pacatul meu,a fost ca te-am iubit atat
Ca n-am acceptat nici o infrangere
Ca m-am luptat cu fiecare piedica a vietii rele...
Acum...totul a luat sfarsit!

Pentru ca,sufletul meu a avut o limita
Pe care eu am depasit-o mereu
Stii cat mi-a fost de greu?
Sa ma ridic cand lumea ma zdrobea?!?

Iubirea,a fost pacatul meu
Ca te-am iubit mai presus de orice
Ca,de atatea ori am uitat de mine
Stii cat a plans sufletul meu?

Un suflet se droga cu vise
Si se stingea incet,incet
Lipsit de viata,plin de sentiment
Plangand si implorand iubire...

Cerea prea mult
Asa-mi spun acum,sarmanul...
Dintre mii de cuvinte nu ii puteai oferi unul,
Pe care niciodata tu nu l-ai avut

Am dat mii de clipe
Ca sa te fac fericit...
Niciodata nu ai fost al meu...
Niciodata
.......................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu