sâmbătă, 29 august 2009

Fluturi de sticle


-stii,am visat!

-u visezi mereu..:)
-nu...a fost diferit

-ba nu,a fost doar un vis.nu?

-am visat buzele lui. imi invaluiau simturile,ma infiorau

-il mai iubesti?

-doua buze rosii...dulci ca mierea...ma inecam in ele.

-vorbesti prostii!
-ba nu! muscam din paradis

-ai un miros somnoros,ai visat prea mult...

-niciodata nu visam PREA mult

-pana maine ai sa uiti...

-buzele lui...erau,culorile apusului dintr-o camera...bratele ce nu se dezlipeau de trup...strazile pustii..Di se drogheaza cu vise

-mda,toate au un END...

-GANDURILE LUI DI NU MOR ele se descompun.

-esti visatoare,ai sa uiti,acum esti tanara!

-si u?

-eu...am trecut de mult...

-prin vise?

-...un decor ce maine s-ar putea sa pice

-de ce esti asa?

-viata..

-nu ma lua cu d-astea,viata poate fi asa cum vrei,poate fi plina de lucruri nice...trebuie sa lupti

-asa spun toti!

-poate noi traim acum iadul,si ni se pare ca mai avem putin pana la rai.stii,odata m-am gandit k daca Dumnezeu ar fi perfect si vietile noastre ar fi perfecte. nu?

-cate lucruri neortodoxe spui...u nu erai asa

-fiecare secunda aduce ceva nou in viata ta,fie si prin simplul fapt k trece...


-lumea asta ce e de fapt?

-un teatru de bufoni!

-si u?

-o masca ce nu-si gaseste trupul,sau invers.

-nu e ciudat?

-ce?

-uneori ma simt ca o marioneta.ce se afla dincolo de Univers?

-dar dincolo de viata?

-moartea...normal

-asa crezi u...

-si u ce crezi?

-eu nu cred nik,eu astept...o replica a destinului

-nu va veni

-poate...dar eu o astept...stau si privesc ce se intampla...ma uit la fluturii crestati in lemn ce se sparg in mii de cioburi,ascult pulsul zgomotului,invat sa zambesc fals destinului...am multa treaba
-viseaza...eu am sa plec acum
-vezi,si u te duci sa visezi
-nu,eu ma duc sa dorm
-sper sa te bantuie visele...
-cum zici u...mi-e somn,numai pot asculta aberatii.
-paranoica,aberanta,nebuna e LUMEA,nu visele
-mda,plumb aruncat printre culori de ceara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu