sâmbătă, 29 august 2009

Cuvinte de sinucid

Ma joc cu creta,
Desenez inimi care sangereaza

Impletesc gandurile
Timpul meu aduna aproape departarile.

Te sarut cu soapte
Literele se pierd in sunete moarte.

Acum cant
Refrenul nostru se declara infrant.

Sangerez de dorul tau
Vantul imi usuca lacrimile,ascunde sentimentu`

Nu glumesc
Destinul rade,eu ascund zgomotul,gresesc.

Ma ascund
O atingere bizara imi inunda simturile.

Plang timpul
Secundele zboara si nu ma inteleg.

Este azi 31 martie,si am tipat la cer ca imi este dor de tine.Norii taceau,soarele era plin de sunete moarte...Cred ca deja am murit,si acum imi traiesc cealalta viata pe pamant.Daca inca te mai visez inseamna ca formele cuvintelor se razbuna.Vreau sa plec departe,sa nu ma mai trezesc...Tu stii ce-nseamna iubirea?...sa nu pot sa traiesc fara tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu