sâmbătă, 29 august 2009

Uneori...



Uneori refrenele ma imping spre un singur punct

Uneori as vrea sa te uit.

Uneori incerc sa te iubesc dar tu fugi

Uneori te vreau dar tu te ascunzi

Uneori machiajul e insuficient

Uneori ma indepartez de centrul lacrimilor...

Uneori totul se intampla cu un rost

Uneori nimic numai e cum a fost

Uneori vreau doar sa-mi pierd pasii in lume

Uneori dragostea e rea si nu ma lasa,se tine de glume

Uneori ochii mint mai mult ca vocea

Uneori glasul destinului ma deruteaza

Uneori vreau sa scap de tot ce dureaza

Uneori nimic nu e vesnic

Uneori dragostea ma arunca in bratele tale,

Uneori imi dai drumul si cad in lacrimi

Uneori amintirea mea o prinzi

Uneori zborul este prea scurt

Uneori iubirea aripile ti-ai rupt

Uneori simt ca niciodata nu vei intelege dragostea

Uneori pasii mei se vor risipi in lume,va ramanea doar amintirea

Uneori regasesti scenariul povestii noastre

Uneori nu imi intelegi scrisul

Uneori te arunc intr-un vals al gandurilor mele

Uneori uiti ritmul iubirii

Uneori imi aduc aminte ca esti amnezic si nimic nu iti amintesti

Uneori te pot aduce la realitatea,sa-mi fi alaturi

Uneori iti uiti replicile si te prabusesti din nou in letargia fanteziilor

Uneori as vrea sa stii cat de iubesc...chiar daca n-ai intelege....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu