sâmbătă, 29 august 2009

Anatomia iubirii...



Ecoul pasilor tai ma face sa tresar.

Ma pierd in cuvinte fara rost

Inventez scenarii imorale

Ma gandesc intruna la tot ce n-a fost

Dorindu-mi ca odata sa fie reale...


Si mii de vorbe ascund taine

Si mii de chipuri se tot mint

Tot ce zaresc in departare

Este imaginea ta,a sfarsitului fericit.


As vrea sa te imbratisez si sa uiti

Iubirea ta sa n-aiba reguli.

Vrei fericire,dar nu poti sa renunti,

Cauti vesnic iubire si niciodata

Nu vrei sa ma asculti....

"Etern" spui ca nu va exista niciodata.


Uneori cad...si nu pot sa ma ridic

Si tu,nu esti aici pentru mine.

Nu crezi ca totul va fi bine

As vrea sa ma iubesti macar un pic...


Din camera mea se vad cateva stele.

Uneori,chipul tau se oglindeste in ele

Atunci,mi-e frica sa le privesc

Mi-e frica ca daca te iubesc,gresesc...


Stii,si eu intalnesc imposibilul....

Atunci cand incerc sa te uit

Atunci cand vreau sa trec peste moralul

Din toti...


Timpul trece...

Eu ma gandesc la tine

Afara ploua.

Ingerii plang

Ei imi inteleg dorul

Inteleg nemurirea dragostei in mine

Si moralul din tine...

Lipsa fanteziei din noi...

Cerul e gri,

Sufletul meu plange

Speranta incet se stinge...

Nimic numai conteaza acum,

Eu nu mai pot sa lupt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu