sâmbătă, 29 august 2009

Lost poison


Lumina zilei se taraste

De-alungul strazii

Pasii nostri se pierd undeva departe

Amintind de simfonia ochilor tai.


Vad soarele

Si pot atinge ploaia

Aud vantul strigandu-ti numele

Simtind iubirea ce ma mangaia.


Iti simt parfumul pielii

In vise topite de trecerea clipelor

Sunt patata de refrenul cantecului

De la intersectia soaptelor


Luminile se sting usor

Gust fiecare picatura din tine

Lasa-ma sa-ti arat cat mi-a fost de dor

Musca putin din iubirea nesatula,din mine.


Razele diminetii vreau sa le vad

Jucandu-se pe pielea ta

Lasa-ma sa ma pierd

In buzele tale ce-mi cersesc mangaierea.


Cand soarele se v-a-neca din nou

In oceanul noptii fara luna

Bucura-te de trupul meu

Lasa-ma sa te sarut,nu-ti fie teama.


As adormi in interiorul tau

Cu inima ta odihnindu-ma acolo asa...

Fara a ma mai scula,oricat de greu

Imi va fi dupa aceea,fara atingerea ta.


Si nimeni nu te cunoaste

Asa cum te cunosc eu

Si lumea nu ne poate intelege

Dar eu simt cum cresc in mainile tale.


Cand ma uit in ochii tai

Nesatul mi se pare modul

In care ii iubesc pe ei

Oh!Ce pot face?Plang la gandul

Ca iubirea mea e vesnic nesatula.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu