sâmbătă, 29 august 2009

Epilog.


A sosit şi ziua mult aşteptată... ziua premierii. Aş vrea să nu fie nimeni trist. Chiar dacă nu aţi câştigat nici un premiu, asta nu înseamnă că fotografiile nu au fost bune. Poate nu au fost exact pe temele impuse. Însă au fost multe fotografii interesante. Şi nu puţine ne-au furat câte un zâmbet în timpul jurizării. Chiar am rămas impresionată de ingeniozitatea şi creativitatea unora şi mi s-a confirmat, dacă mai era nevoie, faptul că nu poţi da niciodată greş când pariezi pe originalitatea tinerilor! Iar gimnaziul a concurat serios liceul la acest capitol.

Mi-am dorit mult să organizez acest concurs. L-am proiectat în primul rând pentru sufletul vostru. El a fost cel direct vizat, pentru că îi stă foarte bine îmbrăcat în sensibilitate. Am căutat să vă iau din faţa calculatorului şi televizorului şi să vă trimit la plimbare, să păşiţi în lumea frumoasă care aşteaptă timidă să o descoperiţi. Şi mai ales am vrut să vă întoarceţi privirile înăuntrul vostru, să stoarceţi până la ultima picătură bucuria de a trăi, de a fi tânăr (nu neapărat neliniştit), de a fi voi înşivă. Frumoşi! Nu cool, nu beton, nu mişto, nu hot. Doar frumoşi.

Mi-ar plăcea să cred că acest proiect şi-a împlinit măcar parţial obiectivele, urmând ca voi să îl desăvârşiţi în parte. Sper şi că v-am deschis apetitul pentru această fascinantă artă care este fotografia. Merită să o aprofundaţi... fie şi pentru a exploata la maximum camerele foto pe care le aveţi. Indiferent câte ediţii ale concursului vor urma, nădăjduiesc că vă veţi îndrăgosti de fotografie şi o veţi curta. Eu am ridicat mingea la fileu. Mă bucur că ne-aţi făcut onoarea de a vă expune trăirile, ideile, viziunile cu generozitate. Pentru mine a fost o experienţă emoţionantă să vă pipăi sufletul prin intermediul hârtiei fotografice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu