sâmbătă, 29 august 2009

Inconstient...!





Arunca-mi un ultim zambet

Lasa-mi privirea sa se piarda in zarile albastre

Ineaca-te in vise moarte

Da-mi inapoi verdele stelelor!

Dormi in pragul dureri

Arunca-ma in abisul culorilor de mai

Priveste albul fulgilor

Arde-ma in suferinta ochilor tai

Poate asa vei stinge melanoclia iernii.

Aminteste-ti cine sunt

Lasa-ma sa-mi inchipui ca stii

Aminteste-ti moartea visurilor

Lasa-ma sa cred ca n-ai uitat

Aminteste-ti zborul muzicii in lumea ta

Lasa-ma sa cred ca inca mai are aripi

Aminteste-ti simfonia dulce a marii

Lasa-ma sa cred ca iluziile s-au inecat in amarul ei

Aminteste-ti drumul privirilor noastre

Lasa-ma sa cred ca amintirea ochilor tai inca ma doare

Aminteste-ti valsul dragostei in noi

Lasa-ma sa cred ca n-ai pierdut ritmul

Aminteste-ti zambetul meu

Lasa-ma sa cred ca tristetea nu-l ucide

Aminteste-ti intalnirile noastre

Lasa-ma sa cred ca inca mai intelegi timpul

Aminteste-ti de lacrimile mele

Lasa-ma sa cred ca inca mai privesti cerul

Aminteste-ti ca te-am iubit

Lasa-ma sa cred ca sufletul tau inca mai e langa mine

Aminteste-ti cat de mult am suferit

Lasa-ma sa cred ca-ti vei putea aminti ceva vreodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu