sâmbătă, 29 august 2009

Cum sa imblanzesti un vis?


Azi a fost cald si eu n-am fost aici;e prima zi de iulie
Si parca,azi florile din gradina miroaseau......altfel;
Tresaream la fiecare atingere a sunetelor triste
Ce picurau din lacrimile frunzelor unui tei mititel.
Plangeam.

Auzeam pasii tai usori;te simteam:in freamatul codrilor ..
..Atat de verzi,ca ma hipnotizau si-mi aminteau de ochii ei.
Era la fel,si ma gandeam cat radeam la intersectarea privirilor
Da,atunci cand ne priveam atat de fix,minute-n sir,doar noi
Radeam.

Aud ecourile padurii.As vrea s-adorm in poala ei verde
Cu o carte in mana si sunete de pian in ureche
O ploaie de vara,incet,sa ma mangaie,sa-mi alinte simturile
Iar eu,sa dorm in bratele sufletului tau;sa ma strangi tare;
Sa simt ca ma doresti.
Speram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu