sâmbătă, 29 august 2009

Stii,uneori imi e atat de frica sa nu te pierd....
Te ascund printre ganduri numai ca sa te tin aproape,
Te iubesc din priviri,te alint cu soapte,
Esti insa orb si surd.
Vreau sa-ti spun ca te iubesc
Dar...in fata ta abia pot sa vorbesc...
Tu nu mai crezi in dragoste
Tu nu mai crezi in nicio ea
As vrea sa-ti pot deschide ochii
Sa-ti arat ca gresesti cand fugi
Dar,nu ma lasi sa ma apropri
Te temi sa evadezi in lumea mea...
E o lume imorala....
Tie frica sa te joci cu mine
Crezi ca daca stai deoparte totul va fi bine
Crezi ca toata viata se reduce la mister
Si toti actorii sunt de un singul fel...
Cat te inseli,cat te iubesc!
Tu crezi ca eu nu gresesc?
As renunta la totul pentru tine
La tot ce inseamna "imoral"la mine
La tot ce ti-ar face rau
Insa...nu-ti pot da sufletul meu
Deja il ai...dar tu nu stii
Si crezi ca tot jocul se va sfarsi
Intr-o buna zi,
Crezi ca iubirea va muri.
Si eu nu mi te voi mai aminti!
Stii ce...chiar daca voi fi inconstienta
In oceanul de suflete
Mereu...voi stii unde e sufletul meu
Caci el va fi vesnic langa tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu