sâmbătă, 29 august 2009

Mamei mele

Scumpa mea mama,indraznesc acum sa arunc niste biete sentimente in lietere.Sunt pentru tine,desi...ti le spun mult prea tarziu.Acum te imbratisez...desi aveai nevoie mai demult de asta.Chiar daca tu vei tine doar cuvintele in bratele gandurilor tale,sa stii ca mereu suntem impreuna,oriunde ai fi...
Iti multumesc pentru ca mi-ai dat viata,ca m-ai invatat sa iubesc decorul aceastui imens teatru,ca m-ai invatat replicile cele mai fragile si m-ai lasat sa zambesc printre lacrimi,sa visez...
Sunt prea multe...nu-mi ajunge timpul sa-ti dau inapoi tot ce tu mi-ai oferit insa,pot sa-ti spun ca te iubesc,pot sa-ti spun ca fara tine o bucatica din sufletul meu s-ar rupe...pot sa-ti spun ca sunt eu...ma ai pe mine...o parte din tine va fi mereu in viata!
Oriunde ai fi,oricat de putin ar dura zborul nostru prin lume,oriunde s-ar risipi pasii mei...tu vei fi mereu acolo,langa sufletul meu si vei alunga totul,ma vei inconjura cu toata dragostea ta...vei plange alaturi de mine...
Stii....toti oamenii au nevoie de cineva...au nevoie de iubre dar,cand totul e impotriva ta,cand numai exista nici o speranta si nimic in care sa crezi stiu ca tu vei fi acolo,sa ma iei in brate si sa-mi spui ca va fi bine.Suna banal,dar uneori am atata nevoie sa-mi spui asta...sa-mi spui ca si maine e o alta zi,sa-mi stergi lacrimile,sa-mi cauti zambetul acolo unde nu exista decat tristete.
Mama,esti tot ce am mai sfant pe lume...regret daca te-am facut sa suferi si sper sa nu uiti niciodata cat de mult te iubesc chiar daca nu stiu mereu sa-ti arat asta.Vreau sa te am mereu alaturi,pana in ultima clipa...sa vezi cum infloresc zi de zi....sa traim impreuna copilaria mea,sa ne bucuram impreuna de vise...sa fim fericite.
Astazi...iti zic "La multi ani!" sa fi mereu plina de viata si sa fi iubita...sa opresti timpul cand suntem doar noi doua si sa nu uiti ca...te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu