marți, 28 iulie 2009

Se termina vacanta.!


Pt ca vacanta e pe terminate... trebuie neaparat sa ma gandesc la ce voi face cand incepe scoala..
da.. mai e oricum destul d mult pana la scoala.. o luna jumate.. dar ..cum deja imi e prea dor de ea.. trebuie neaparat sa ii fac o vizita in vacanta.. dar cum am refuzat invitatia marei de a merge la mecu' de la scoala.. pt ca imi este ingrozitor sa ma gandesc ca o sa imi vad scoala. :-s.. oricum vrei nu vrei ..tot o sa merg la scoala. stiu ca atunci cand va incepe ..imi voi dori vacanta.. pt ca orele snt pr grele si pr plictisitoare.. iar cand se va intampla acest lucru imi voi aduce aminte de zilele petrecute afara.. in politehnica ori in herastrau.. in romana la mec sau in cismigiu.. imi voi aminti de seara petrecuta cu sabina si fantomele de la ora 12 noaptea si cand am mers la strand pe ciurel.. dar bineinteles cu moderatie.. nu de alta dar daca o sa strige profa de franceza sa fiu destul de "nevisatoare" incat sa aud. :) .. pt ca atunci cand voi avea orchestra ..nu ma voi lasa influentata de emotiile celorlalti si nu o sa ma emotionez pt ca trebuie sa cant in fata tipului dragut de la a8a sau de la clasa paralela. [chiar dak se va intampla ast mai mult ca sigur.] si pt ca ma voi amuza daca altii ma vor lua peste picior.. si pt ca ii voi arata lu tudor ca se poate si fara el.. [sau nu? :) ] .. iar atunci cand profa de matematica o sa descopere ca am un biletel.. de "dragoste" sub banca.. ii voi raspunde cu un ranjet imens p gura spunandu'i "bine ati venit in clasa a7a A" si pt ca promit ca nu ma voi mai enerva niciodata atunci cand profa de engleza ma striga "ingrid" sau mai stiu eu cum.. si pt ca atunci cand cristina se va da la tudor ii voi zambi si ii voi arata ca nu'mi pasa ..si pt ca atunci cand mara nu o sa vrea sa intre in clasa pt ca e inamicu .. adica nikita.. voi apela la planul B adica sa il chem p nikita afara.. :) ..
oricum.. indiferent de ce voi si ce voi.. promit sa nu ma enervez pr tare.. :)
take it easy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu