marți, 28 iulie 2009

Din nou eu.



  • Sunt din nou la inceputul sfarsitului. Am devenit eu ..cea care lupta numai pentru ea. Dar ..acum m`am trezit fara pic de incredere.. Si doar el a reusit sa faca asta.
  • Probabil voi abandona tot..imi va trebui timp sa ma regasesc..Sa`mi gasesc zambetul larg. Dar voi reusi..sunt sigura.Ei sunt aici cu mine si ma vor ajuta sa trec peste.

  • Si..le multumesc.
  • Anna a fost umarul ud timp de doua zile ..Nu m`a lasat sa ma simt singura. Am avut parte de imbratisarea ei la fiecare lacrima. Nu stiu ce faceam daca ea nu era. A facut tot ce i`a stat in putinta ..s`a zbantuit la concert de dragul meu ..A zambit chiar daca nu`i venea. Am simtit ca o durea si pe ea la fel de mult.Stiu ca nu`i place sa ma vada plangand.. Nu stiu cum as fi suportat durerea fara ea zilele astea. Multumesc. :(

  • Dee..a mea ..Ii multumesc ca e asa ..Mereu a avut grija sa nu sufar. Dar..de data asta a fost dureros oricum..Chiar daca ea a incercat sa evite..Oricum..multumesc ca ma asculti mereu si esti aici pentru mine..

  • Byu meu..ma bucur ca exista.E mereu calma ..mereu imi aduce aminte ca am trecut prin multe.."nu trec eu si peste asta?" .. Nu ar fi viata la fel fara ea .. Stie mereu sa ma calmeze..sa ma faca sa ma simt mandra de mine.

  • Si ..una peste alta ..Ea a revenit. Poate am fost nedreapta cu ea.Poate n`am reactionat cum trebuia..Mi`a adus aminte de clipele petrecute impreuna..Va fi totul ca inainte? ..Acum cand mi`am pierdut increderea in lume? ..Cu toate astea..si eu o iubesc..

  • ..Va iubesc..si va multumesc ca sunteti langa mine..Lasati`ma sa am incredere macar in voi ..doar pentru voi o sa`mi recapat increderea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu